14.13

Så var det åter måndag igen och inte sitter jag och är spänd för skolstart imorgon, utan snarare glad att slippa eländet, om man får kalla det så! Helgen gick lika fort som vanligt och nu trånar jag efter nästa som kommer att bli great, det ska nämligen bli en weekend uppe i Sthlm med A, med Coldplaykonsert som höjdpunkt på lördag med en massa annat kul folk - som jag längtar!!

I fredags åkte vi ut till bönergården en sväng, grabbarna spelade volleyboll och jag satt med tjejerna och fixade med lite handbollspapper. Till kvällen åkte jag och A på bio, vi såg på "Sommaren med Göran" vilken var jättekul! In på natten hämtade jag tjejerna som varit i stan och självklart fick vi fel på bilen och fick ringa på annan skjuts hem, tur var väl att jag hade fyra fnittrande tjejer med mig i den inte alltför roliga situationen..

På grund av allt strul kvällen innan blev lördagen en seg dag, jag stannade i sängen när pappa och a begav sig för att fiska kräftor, som vi sedan tog med oss till Linköping på kvällen till Chrille som ordnat med kräftskiva, trevligt! Sjukt mycket godare med svenska kräftor än de osmakliga små liven vi åt häromveckan när vi var hos Lisa!

Igår hjälpte jag a och packa i lägenheten då han snart ska bege sig till Uppsala. Vi rensade och sorterade upp i kartonger, det gjorde mig inte direkt mindre sugen på att ta mitt pick och pack och lämna den här byn!

Om en liten stund kommer kicki och då ska vi ut på en liten promenix, det ska bli skönt att röra på sig lite en sånhär seg dag när vädret inte är på topp!

EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0