09.35


Det finns nästan alltid något kul att läsa i "Kupé", och jag kan hålla med om att det är fina second hand butiker, vi var i några utav dem när vi strosade runt på söder i helgen..

Igår blev det en hård och lång dag, då det ringde en tjej i förrgår som frågade om jag kunde komma och provjobba på ett ställe jag sökt till uppe i sthlm. Jag tog tåget upp tidigt på morgonen och strosade omkring lite innan det var dags att infinna sig på plats. Väl på jobbet gick det jättebra och jag trivdes riktigt bra, så nu är det bara att hoppas på att dom ringer... Efteråt begav jag mig mot upplands väsby för att möta upp victor och arash, de kom nämligen upp med alla sina flyttgrejer för att ställa in det mesta i ett förråd där. Klockan började bli mycket, men eftersom att vi alla tre ville komma därifrån så fort som möjligt var det bara att hugga tag i en låda och börja bära! Inte förrän klockan elva var vi tillbaka i norrköping igen och jag kunde sätta mig på bussen hem, de andra skulle nämligen bara lämna lastbilen där och ta bilen mot uppsala, skönt att slippa den bilfärden iaf...

Nu ska jag ta mig till Ica och hämta min nya telefon som kommit till posten, spännande!

EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0