update

Ikväll har jag fått ta hand om datorn igen, nice! :) Jag ska alldeles strax krypa i säng men tänkte komma med en liten update kring vad vi pysslat med!

Igår var jag, mamma och anna hos skräddaren för att lämna ritningar till klänningarna. Det blev till slut min balklänning, studentkläning + en till som jag ska sy upp, och mammi blev också sugen så hon ska sy upp en hon med! Jag vet inte riktigt hur det blir, imorgon ska vi dit och prova de halvsydda modellerna, vilket ska bli riktigt spännande! min tredje klänning, som jag syr upp bara för att, ville jag ha i en fräsch sommarfärg, typ pastellaprikos, men jag är rädd att den blir orange.. vi får se! :P

Idag har vi varit nere på stranden nästan hela dagen och vädret har varit alldeles toppen, inte lika varmt som det var häromdagen. Nu ikväll åkte vi iväg en bit med tuk tuken och åt på en restaurang vid en annan strand, som anna och tommy gillar. Det var jättefint där, vi satt med bordet i princip mitt på stranden och  vi kunde se solnedgången och samtidigt njuta till underbart god mat - två flugor i en riktig smäll!

Imorgon ska vi in till Saladan en sväng på eftermiddagen, efter besöket hos skräddaren, och där ska vi gå på marknad. Hoppas på lite shopping då, vilket det inte blivit mycket av hittills! Till kvällen skulle vi äta på någon fin fiskrestaurang där inne som ska vara väldigt populär, får se vad jag vågar mig på att äta då. ;)

Imorgon har vi varit här i en vekca, dagarna bara springer iväg! I helgen har vi planerat utflykt tillsammans till några öar, koh rock bland annat, och så ska vi snorkla endel från båten! Det ska bli riktigt kul!!
Hoppas allt är bra där hemma, hörde att vädret börjat bli varmare, skööönt! :) 
Puss och god natt från mig!
 

Lite bilder ska jag bjuda på också, bland annat på huset från utsidan den här gången!

Kommentarer
Postat av: kicks

Vad fint huset ser ut, & vad fin den sista bilden var!! :) det är tråkigt utan dig här hemma .. puss på dig!

2009-04-01 @ 19:49:33
URL: http://kickshere.blogg.se/
Postat av: Jesper

¨¨hörde att vädret börjat bli varmare¨; Hånar du oss Evelina? varmare: ja, men jag tror du har det lite bättre;) Hoppas allt är kalasbra! / Kram Jesper

2009-04-01 @ 20:26:51
Postat av: Lisa

Gud vad härligt ni ser ut att ha! :) Hoppas klänningarna blir riktigt snygga vilket jag verkligen tror, de ska vara riktigt duktiga på att fixa med såntdär :) Ta vara på tiden kompis. Puss och kram.

2009-04-01 @ 22:15:39
URL: http://krlsson.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0