phuket nästa!

Idag säger vi grattis till macke som fyller hela femton år! (nu släpper jag honom H, haha) :P
En stor fruktbricka fick han på sängen imorse, dvs det bästa han vet, och efter presentöppning var det dags för alla oss barn att leta påskägg, att vi är i thailand är ingen ursäkt - tradition är tradition! Mumma!

Idag är det sista dagen vi är här på lanta och det är sista dagen jag och zeb övar dykning i poolen, för imorn åker vi till phuket! Det ska faktiskt bli skönt att få se ytterligare lite nya ställen av thailand, men självklart tråkigt att lämna tommy, anna och zeb här, eftersom vi vet att det dröjer länge tills vi ses igen!

och just det, i förrgår gick min kamera sönder, kul! objektivet på den åker ut halvvägs, kameran surrar lite och sen stängs den av igen... Vi har iaf mammas kamera också som tur är, men det blir inte alls lika bra bilder med den - och det är ju själva grejen också, min kamera är endast 2veckor gammal pch jag köpe den för resan, som jag ska skälla på media markt när jag kommer hem!

nu är det dags för chokladpudding och grädde för att fira födelsedagsbarnet, bilder från resten av resan (phi phi och phuket) kommer när jag kommer hem, det vill säga framåt helgen! :)

Hoppas allt är bra med er därhemma, :)

p&k evan!

Kommentarer
Postat av: h

ÄNTLIGEN! som jag har väntat, haha!

2009-04-15 @ 15:53:16

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0