bryssel!

Halla alla dar hemma!
igarkvall var vi antligen framme efter en massa krangel med flyg och vaskor... jag tankte dra en hel update nar jag kommer hem istallet om vad vi pysslar med har nere, sa hall till godo! Jag har iaf hittills hunnit kopa ett par skor, haha, valdigt liknande kicks, men jag kunde inte lata bli , de var sa snygga och billiga! Jag letar egentligen efter ett par till balen, men vet inte riktigt vilket farg jag ar ute efter, sa vi far se om jag stoter pa nagra..


Strax ska vi ivag till ett tintinmuseeum, ar bara inne pa hotellet en snabbis for ombyte! Vadret ar lite battre an hemma och de har lovat upp till 20grader hela veckan, great!
Jag kan inte lagga in nagra bilder tyvarr, sa de far komma nar jag ar hemma.

Ha det bast,
kramar Evan!

Kommentarer
Postat av: kicks

kul med en update från dig! & visa bild på skorna? :)

2009-04-20 @ 16:13:14
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0