BFY!

Sorgligt men sant så håller vi på att avveckla vårt kära UF-företag, Bracelets for you UF, och årsrapporten ska snart lämnas in. Vi får se om några utav oss håller det vid liv i framtiden, det vore ju så synd att bara kasta allt i sjön! Jag är i alla fall sugen på det, det går ju att ha som en liten hobby bredvid något annat, man behöver inte satsa något enormt på det!
Jag är verkligen glad över att jag valde ett sådant projekt, för även om det medfört otroligt mycket jobb, så har vi haft så sjukt roligt tillsammans och det har verkligen varit givande! Inom kort ska vi ha en avslutningsmiddag, bara vi fem BFYare, på O'learys tror jag vi kom fram till. Då ska vi fira vår framgång och tänka tillbaka på alla de roliga stunder med företaget vi haft!








evan

Kommentarer
Postat av: kicks

åh, sorgligt det låter... men du vet att jag är på! bara det finns tid så!

2009-04-26 @ 15:59:20
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0