finally friday


Idag åker brillorna på igen och jag hoppas och tror att de kommer få sitta på under större delen av helgen!

Älskar förövrigt Fredagar med dess långa sovmornar! Det gör inte heller saken värre att våran svenska är inställd idag så de enda lektionerna jag har är psykologi och idrott!! På idrotten blir det nog dans. Vi håller på i grupper med att göra ett rytmikprogram som ska filmas så alla får se allas sen. Så jag hoppas vi blir klara med den idag!

Vad kvällen bjuder på vet jag inte säkert än.. Förhoppningsvis något trevligt! kanske grillning!?
Nu ska jag hoppa ur sängen och ta en dusch!

♥ h 


Kommentarer
Postat av: Linn

de rosa var ju grymma! Vill ha!

2009-04-24 @ 21:44:31
URL: http://takethisbitch.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0