dagen.

Kan bara hålla med eve om att vi varit riktigt flitiga idag, & även igår. Morgondagen tycks bjuda på ett lika fullspäckat schema med armbandstillverkning högst på listan. Var ju även med i Finspångs julbilaga i nt & folkbladet idag med vårt projekt. Duktiga som tidningen är hade dem lyckats ha med vårat reportage, exakt likadant förutom att en bild skiljde, på två sidor. Men det gör inte oss nått, bläddra man förbi förstasidan så får vi ju en chans till på baksidan!
Var ju även med om ett missöde när det var luciaintervju med folkbladet. Jag ville tydligen ha mitt handelsaktiebolag som tärna, då jag hade sagt mitt handbollslag... Plus att dom snodde klaras mening till min intervju och glömde bort min lillebror i familjen. Men sånt lär väl vara vardagsmat nu när vi är kändisar, haha!  


Nu är det dags att krypa till sängs.

Sov gott, puss hilda.


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0