fredag!

De senaste morgnarna den här veckan har jag varit så sjukt trött och verkligen inte orkat gå upp, men då min första tanke imorse var "äntligen fredag" blev jag genast mycket piggare. Nu har jag precis haft engelska och inväntar de andra tjejerna för att börja tillverka armband. imorn är det öppet hus och vi har kvar en del att fixa med till vår monter, men vi är nog klara med det mesta! Det återstår bara för mig att gå och växla lite pengar på banken till vårt kassaskrin och vi måste fixa färdigt med all dekoration.

Ikväll har vi tänkt utgång, riktigt länge sen nu. Jag ska dock ställa upp o köra brudarna, men stannar kvar där inne, så med skjuts blir det inget krångel. Dessutom kan jag då stå bakom kameran och dokumentera kvällen så det blir av!

Kicki har sin stadskörning idag och jag hoppas det går bra för henne! Hon gjorde halkan häromdagen också, åh jag vill göra den igen, tyckte det var jättekul!!

later, puss evs

ps. vad tycks om den nya headern? haha. Vi ville inte ha kvar den gamla, så jag komponerade ihop en snygg som vi har så länge, very nice!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0