high heels

okej, idag har det inte varit en allt för härlig dag. vaknade upp med huvudvärk, och va otroligt seg
hela dagen. plus att jag var tvungen att plugga till friskvårdsprovet vi har imorgon, kunde knappt koncentrera mig. sov bort kanske tre timmar... vill inte tänka på hur det kommer att gå på provet.
men förhoppningsvis är det inte allt för svårt! kanske kan jag ha lite tur med mig.
ska bli ovanligt skönt med sommarlov, slippa allt som hör till skolan. bara tre prov kvar närmsta veckan, sen är det slutt och jag kan sluta stressa sönder.

för att glädja mig lite kikade jag in lite på topshop's hemsida & hittade grymt snygga heels! helt underbara om ni frågar mig,
 
image76image77


hoppas att ni har haft en bra söndag iaf, puss på er! / kicki

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0