today

Dagen bestod av skola med sovmorgon och enbart två lektioner, sådana dagar älskar jag. Satt kvar två timmar efter skolans slut med projektet men redan fyra åkte jag hem, vilket börjar höra till ovanligheterna att komma hem så pass tidigt. Valde även att ta bussen hem i snön då det inte känndes allt för lockande att gå med cykeln hem och några lysen hade jag inte med mig, som man måste sätta på cykeln om man ska cykla då det blir mörkt så tidigt. Lyckades ju cykla rakt i famnen på farbror polis för några veckor sedan utan några lysen och det var inte särskilt omtyckt. Så den tabben ska jag inte lyckas med en gång till, så glad ska han inte få bli lilla farbrorn som bötfällde mig.

Resterande dagen har jag spenderat framför tvn, i sängen och vid matbordet - riktigt slappt med andra ord!
Har kollat lite klänningar som skulle vara fina till juldagen, vill iof ha en till julafton och nyår med, men juldagen tar jag i första hand. Det syns kanske att jag gillar svart? men vem gör väl inte det! Snygga ryggar är också något jag ofta faller  för. Vi får se om jag hittar någon favorit och om det blir någon beställning snart!

     
   
asos

puss! hilda.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0