shopping & otur

Dagens religionslektion var inställd så jag hade bara idrott med skridskor, riktigt skönt. Gled runt som bambi på hal is, men stod upp gjorde jag trots allt!

Åkte till stan direkt efter idrotten och matilda lyckades tyvärr droppa mobilen i toan och inte nog med det så har jag förlagt min plånbok någonstans i stan.. Förhoppningsvis ligger den inne på Kings och väntar på mig. Får ringa direkt när dom öppnar imorgon och fråga efter den. Så några julklappar blev det inte tal om att köpa för min egen del. Sprang mest runt och letade efter en jacka till eve, vilket vi tyvärr inte lyckades hitta. Förhoppningsvis åker jag in till stan en sväng imorgon med för att hitta min plånbok och kanske även lite julklappar!

Nu ska jag sätta mig och fixa lite på våran hemsida innan det bli lite mat.
Ha en fortsatt trevlig kväll. puss hilda


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, varför blir man inte förvånad?

2008-12-03 @ 20:54:32
URL: http://elinh.devote.se
Postat av: Lisa

Haha, håller med håller med ovanstående talare :P

2008-12-03 @ 22:10:22
Postat av: hilda

vadå? nu hänger jag inte riktigt med här. Jag har väl aldrig tappat nått förr? haha.

2008-12-04 @ 23:01:33
URL: http://evhiki.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0