söndag

Igår kväll var jag bjuden till hotellet för att fira att Josefin fyllde arton! Det bjöds på mycket god mat, potatisgratäng, fläskfilé och bearnaisesås beställde jag, och vi hade mycket, mycket trevligt! Kvällen bestod i stort av en massa gamla minnen prat och annat härligt, sedan började allt mer folk rulla in, tjejerna fick i sig några glas med goda drinkar och musik & dans satte igång. Jag som höll mig nykter åkte för att skjutsa på Arash och grabbarna ganska tidigt, runt tolv, men jag är grymt nöjd med kvällen. Grattis igen Josefin!

Fick även ett mms från kicki på hur snygg kjolen blev, hoppas hon inte misstycker att jag visar den.. 
e

Idag har det varit en riktigt skön dag, sov till tio, åkte och lämnade bilen till mamma, sen solade jag med A och vi planerade att göra smoothies, dock kom vi på att han inte har någon mixer, så det blev inget med det. . Nu har jag varit hemma och svirat om lite och hämtat klapparna till julklappsbytet ikväll. Ska bara få i mig lite mat först, sen tar jag paketen & glöggen och far ut till lotorp för mys med tjejerna!

Puss evsan

Kommentarer
Postat av: Arash

riktigt snygg!

2008-12-23 @ 00:31:01
URL: http://kommatill.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0