sommarlängtan & skridskor

Kom precis hem från banken, var tvungen att åka dit lite snabbt för att fixa ett kontoutdrag. Ska reklamera ett par byxor imorrn om det går bra och om det blir stockholm. Det är riktigt kallt ute nu och när jag såg evs inlägg här nedanför längtar jag otroligt mycket efter sommar, sol, bad och härliga kvällar med grillning och annat trevligt!!



Nu funderar jag på att följa med klara och matilda och åka lite skridskor om en stund. Men jag ska fixa lite, duscha o sen ska jag fika med elin och rasse, så det är om jag hinner åka lite innan. Det blir och klä på sig ett antal par lager om man inte ska frysa ihjäl i så fall!

puss hilda

Kommentarer
Postat av: Becca

Mm okej mm då förstår ja!! men det har nog ändrat sig lite, hiltis har jag köpt en klänning, sandaler, skor, massa smycken,plånbok, bikini, väska, bälte och underkläder och det blir nog lite till ;P hehe! Det fanns en helt underbar marknad med massa saker :D:D och så var vi på Praia Shopping idag, där hade dom en hel del. Hur

är de hemma i Sverige då? kallt? har ni fått nåån snö än? Vilken härlig sommarbild :)

2008-12-29 @ 21:45:03
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0