ledigt

Så otroligt skönt det var att vara ledig idag! Jag hade inget bestämt på schemat, utan jag har tagit dagen som den kom och pysslat med lite allt möjligt. Inte heller hade jag ställt klockan imorse, utan jag sov tills jag vaknade så nu känner jag mig totalt utvilad. Gick upp och åt frukost och satte mig med lite bokföring för att räkna på hur mycket vi sålt under helgens öppet hus och marknader. Vi är nog alla förvånade över hur bra det har gått hittills för oss, och vi hoppas såklart att det håller i sig!
Efter frukosten började jag städa. Jag vet inte varför, men jag har en passion för att städa. Har jag inget bättre för mig börjar jag alltid att plocka iordning på saker, vilket iofs inte är en dålig egenskap.. Så nu är mitt rum och hela övervåningen samt köket kliniskt rent. Hoppas mamma blir glad sen när hon kommer hem!

Imorgon är det projektdag och förhoppningsvis kommer då även vår hemsida upp för allmänheten. Det är den vi ska arbeta mest med under dagen, förutom att ta lite bilder på de nytillverkade armbanden och planera lite inför julmarknaden i Linden om två veckor. Återkommer imorgon om adressen, för att sen hoppas på att några beställningar trillar in!
Idag är det första december också, då vill jag att det ska snö! Vill inte ha mer regn och mörker..
Nej, nu ska jag krypa ner i min nyombäddade säng och lyssna på allt min kära ipod har att erbjuda,
godnatt, evs

 evs Vad mycket mitt hår har växt förresten på bara ett år, på tal om ingenting! Hade nästan axelkort förra året!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0