kjol

Internet var inte på topp igår så jag orkade inte lägga in fler bilder..! Så här blev iaf resultatet, tyvärr har jag dragit i tyget då jag sydde fast dragkedjan. Det har bidragit till att kjolen blir vågig, även när den sitter på. Men men, jag är nöjd ändå!
Jag fick även fin & härlig stämningsmusik av grabbarna när jag satt och sydde i köket, mysigt!









e

Hoppas att alla har fina planer inför ikväll, själv ska jag laga god mat med några och eventuellt spela lite spel! Det ska bli trevligt, 

puss e.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Eve den nyablivna skräddaren ;)

Kjolen blev ju kanonsnygg!

2008-12-31 @ 12:32:38
Postat av: Anonym

snygg den blev!

2008-12-31 @ 13:40:26
Postat av: evs

tack tack :)

2008-12-31 @ 13:55:04
URL: http://evhiki.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0