God morgon

Eller kanske snarare god förmiddag.. Vaknade för en liten stund sen så nu borde jag vara ordentligt utvilad! Om en halvtimma blir det en sväng till finspångs centrum med elin och amanda. Ska väl passa på och handla in julmusten jag skulle ha med till kvällens julmys!  Ska nog även ta en sväng in på kocy&co och trend för att kolla hur det går för våra armband, (jag skickar ett mess om hur det gick där sen bfy-tjejer!). Ska även kolla om bella är hemma eftersom jag lyckades glömma min väska där.. för ovanlighetens skull!



Får se om det blir att kolla lite innebandy sen med, har ändå inget bättre för mig. Men det beror väl helt på om min trogna innebandy-väninna är på sånt humör eller om hon mer känner aldrig-slösar-jag-20kr-på-tråkig-innebandy. .

Ha en bra dag! puss hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0