God kväll!

Idag har jag och Hilda farit en sväng till stan för att spana in rean! Vi hittade en del, men inget direkt vi kollade efter..
Jag har fortfarande inte hittat någon jacka, hoppas det finns någon i Sthlm, som vi för övrigt planerar att åka till på fredag. Jag hittade en söt klocka på ur & penn, en slapp tröja med knappar i nacken på MQ och en kavaj & en kjol på monki! Kjolen ska jag sy om nu ikväll, har nämligen en mycket passande dragkedja att sy fast på den, hoppas det blir snyggt! Den kanske jag har på mig imorgon, eftersom vi inte hittade något till nyår att ha på oss... 
Hilda hittade en likadan klocka och även ett snyggt armband på Ur & penn, en stor svart t-shirt på MQ och en större kavaj & en tunika på monki. Kavajen kommer bli riktigt snygg som vårjacka, men kan definitivt användas redan nu! 

I stan mötte vi upp Arash och Lager för att ta en fika och sedan åkte vi med dem hem. Hilda följde med till torstorp för lite klippning av de slitna topparna. Även fast jag saxade bort en massa hår finns endel slitet kvar, men jag gjorde iaf ett grovjobb så nu får en lite mer erfaren frisör fixa resten. Det håller för nyår imorn iaf! 









Nu ska jag sätta mig vid symaskinen!
Kanske lägger in en bild senare på hur det blev, 

ciao e.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0