18.54



Kom precis hem från mina småbrudars handbollsträning, vilket var kul men väldigt ansträngande. Då vissa, nämner inga namn, skriker,  pratar om annat, studsar med bollen och gör allt man inte ska göra, . Visst är dem oftast otroligt gulliga och snälla, men ibland kan även en liten sötnos bli ett odjur! Nu ska jag ladda om inför egen träning med en massa klementiner och blodapelsin.

Känns otroligt skönt att det var sista skoldagen idag och att vi får jullov imorgon! Åkte och handlade julklapp till klassens julklappsbyte idag efter skolan, så nu taggar jag inför att tävla om en massa paket imorgon, haha! Håller tummarna för att vinna ett paket med julskum i, men jag kommer väl säkert lyckas plocka hem ett paket med mjöl eller liknande.. Om jag lyckas få ett det vill säga!  

Puss! hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0